Rancangan Mengajar Khamis 07 Jan 2010

| Wednesday, January 6, 2010
8.30-9.30 : Matematik Tahun 3 - Latihan membaca dan menghafal sifir.
Mengemaskini data murid tahun 3.

9.30-10.00 : Bahasa Melayu Tahun 3 -
Kemahiran : Perkataan dua suku kata Vkv
Perkataan Kvkv
Aktiviti : Mengeja dan menyebut, Membatangkan suku kata,latih tubi mengeja,menyebut dan membaca,latihan lisan dan bertulis
Alat : Komputer dan LCD dll.

10.00-10.30 : Rehat

11.00-11.30 : Bahasa Melayu Tahun 2 - Penyediaan bahan untuk ujian saringan dan kemaskini data murid.

11.30-12.00 : Matematik Tahun 2 - Sambungan ujian saringan dan kemaskini data murid.



1.00-1.30 : Waktu persediaan.

Rujukan sukatan pelajaran :Sila taip link di bawah di scrol bar dan tekan enter...
http://permatajelapang.blogspot.com/2009/02/sejarah-setiu.html

2 comments:

SITI ZALEHA BINTI HJ SHARIF said...

assalamualaikum , cikgu. mohon pertolongan dari cikgu untuk email kan pada saya ringkasan mengajar cikgu beserta rancangan tahunan kelas pemulihan. ctcerdas@yahoo.com . k tq

Permataskj said...

ASKM.... cg rancangan mengajar thn lepas saya dah buang sebab padat sangat... Tentang Huraian Sukata Pelajaran pula rujuk post saya bulan April 2009 ada belaka spt cara buat ringkasan,Perancangan Strategik dll.Terima kasih kerana merujuk blog saya...

Oh ya..asal Felda LB Johnson ya... Tolong cari kawan saya Cg Norliwati Omar.....mpkt Batu Rakit 84/86 .TQ

Post a Comment