Surat Tunjuk Sebab : Wan Ramli Bin Wan Abdullah

| Tuesday, July 14, 2009
Sekolah Kebangsaan Jelapang ,
Setiu, Terenganu.
...................................................................................................................................................................

Tel : 0199847381
Ruj : PPDS.100/12/02 JLD3 (77)-1

13 Julai 2009



Pegawai Pelajaran Daerah,
Terengganu.
(U/P : Haji KifayatuAllah B. Dato' Mohd Said)


Melalui dan salinan,

Guru Besar,
Sekolah Kebangsaan Jelapang,
Setiu.


Tuan ,

Sambutan Hari Guru Peringkat Daerah Setiu

Merujuk perkara di atas, saya ingin memaklumkan pihak tuan bahawa saya telah hadir dalam majlis tersebut .

02. Oleh kerana majlis tersebut dihadiri ramai guru dan bimbang tidak mendapat tempat duduk yang selesa, saya terus masuk ke dalam dewan besar dan bercadang menulis kedatangan saya bila keadaan nampak reda selepas itu.Saya mengikuti atur cara yang disediakan di dalam dewan dan terus pulang selepas tamat majlis.

03. Saya boleh membawa saksi yang melihat saya hadir dari awal sehingga akhir majlis jika pihak tuan memintanya iaitu Cg Mohd Ghazali ( GB Sk Kg Las ) dan Cg Khalid (GB Sk Tayor) dan beberapa orang lagi termasuk En Wan Yusof Ngah (Guru Besar saya sendiri - SK Jelapang).
Gambar saya hadir juga ada di dalam simpanan En Anuar ajk ict Setiu.

04. Saya meminta maaf di atas kelalaian kali pertama saya ini sepanjang hampir 23 tahun saya mengajar di daerah Setiu dan saya akan memastikan tidak akan mengulanginya pada masa akan datang.

Sekian, semuga mendapat pertimbangan dari pihak tuan. Terima kasih.


Yang benar,

t.t

Wan Ramli Bin Wan Abdullah,
Guru Pemulihan Khas.

0 comments:

Post a Comment